Saturday, October 1, 2011

Apa Yang Sedang dan Akan DiCuba Bulan Ni?

Saya ingat nak try EPO since sy ada baca EPO boleh enhance CM quality, lately saya observe CM saya tak berapa nak CM tak pasti CM ke keputihan (ewwww..sori geli sikit dan juga banyak, tapi kena terus terang)..EWCM pun tak banyak dan lama.Tak sure boleh ke ambik sekali dengan clomid nanti? Dr saya cakap ok je. Clomid saya belum ambik lagi tunggu period bulan depan.

Selain tu skrg ni hari2 saya minum susu kambing + madu + kurma = khasiat sebenar tak tau, cuma yg pasti bagus sbb antara pemakanan Rasulullah SAW.

Kos:
Susu Kambing HR : RM 26
Madu Manuka : RM 54
Kurma : Free (kawan hadiah )

* Tadi sy jalan2 kat mall ternampak satu peket susu kambing merah dia tulis di situ perbezaan susu kambing dgn lembu antaranya:
- lembu mengawan setahun sekali (ye ke?), kambing pulak boleh mengawan hari2.
- lembu beranak sethn sekali  keluar1 ekor, kambing blh beranak 2 kali maksimum blh dpt 4 sekali keluar
..mcm kelakar lak, lps tu sy tanya hubby betul ka kambing mengawan hari2 (masa dia sekolah kt kg dulu mak paknya bela kambing). Dia jawap manalah dia tau kambing tu dok dlm kandang tak tau apa aktiviti depa mlm2..Sorry ah..kalau ter 18 SX

No comments:

Post a Comment